Monday, January 3, 2011

2011 ... new year. new hope..

Assalamualaikum... 

lama rasanya xmenjengah blog kesayangan ni..kekangan masa yang tidak mengizinkan..rindu benar nak menulis. owh!by the way.. selamat tahun baru guys... semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya.. namun jgn pula dilupakan terus 2010.. sekali sekala singgahlah sebentar di laman kenangan, nescaya ada yang boleh di jadikan tauladan dan panduan bagi meniti hari2 terbaik di masa hadapan, insyaAllah..

Alhamdulllah, 2010 mencatat pelbagai kenangan. pahit manis, semunaya utk mendewasakan. Alhamdulillah juga, kasih Allah pada saya masih luas tak bersempadan. Tahun baru kali ini mungkin berbeza sedikit azamnya..ada yang perlu di tambah dan saya harap saya akan berjaya mencapainya.

Kerja baru, org-org baru.. semuanya bakal mewarnai 2011. Doa saya semoga semuanya berjalan lancar dan semoga Allah tetapkan dia menjadi kesayangan saya selamanya.. Untuk anda-anda yg saya kasihi, semoga tahun ini, kita menjadi lebih dewasa, lebih gembira dan lebih amalan..dunia akhirat.. salam sayang dari kejauhan.

No comments: