Wednesday, February 10, 2010

d.i.L.e.m.M.a..

urgently need opinions right now!!!!!!!!!!!!!!arghhhhhhhh..
alkisah, nama saya telah disenaraikan untuk temuduga di jabatan peguam negara, 18hb Februari, jam 9 pagi, Putrajaya. if i'm not mistaken, interview tu untuk jawatan timbalan pendakwa raya.i know,its just an interview but i have to make up my mind now..once dh pegi interview, and if ada rezeki saya diterima, time 2 baru terkedek2 nak reject the offer, tu memang kes cari pasal la tu kan?if nak kena blacklist, try la.. my boss plak memang reluctant nak bagi pegi interview 2 for some reasons.. itu belum lagi btau pada mak ayah.. kalau bgtau lg pening la jwbnya.. what should i do...??of course istikharah is one thing but i really need opinions before i make any decision...
"TUHAN..BERIKAN DAKU KELAPANGAN HATI & KEKUATAN UNTUK MEMBUAT PILIHAN TERBAIK...ENGKAU JUA YANG MAHA MENGASIHI & MAHA MENGETAHUI..."



2 comments:

Kay Neesa said...

akak, sy xnmpak apa2 dilema pn..
akak just pegi je interview. do the best ok? pasal bgtau makyah tu, bgtau mesti. minta restu dan doa dorg. psl dpt@tak, tunggu result nnt kak.. yg penting pngalamn interview tuu

mashimaro comel said...

pada pendapat aku, tak semua peluang datang. bab dapat interview tu ko nak terima atau tak... itu future. mungkin masa tu ko kena buat keputusan lain plak.

but for now, pada aku.. baik ko grab je opportunity yang ada. peluang tak datang selalu. hargai apa yang ada pada hari ini, k?

tapi kalo ko mmg niat tak mo keje kat jabatan peguam negara dan lebih selesa dengan keje ko sekarang, terpulangla. aku cuma doakan yang terbaik je kat ko.

all the best to you, ayu.