Friday, July 23, 2010

Top-up stories..heheh

i have so much to tell but the time is not always on my side... byk jugak aktiviti yang dah dibuat sbnrnya..xpe, arini kite citer pasal aktiviti dulu..later kite citer pasal lain,ok..


: : : world cup 2010, 11 July..1.30am
mesti u guys boleh agak kan ni kat mana.. hehehe. yup.. utk pertama kalinya dlm hidup saya pergi menonton bola di dataran merdeka.semua gara-gara world cup 2010. Paul si octopus 2 patut kene cencang and di goreng!hahahah..nasib baik memang hajat nak sokong spain..walaupun sakit hati sebab dah masa tambahan barula dpt goal pertama. saya melepak dkt area air pancut kt dataran. nak dok kat padang, jgn mimpi la kan..tgk gmbar pun tau betapa sesaknya mlm 2. lenguh kepala mendongak, bingit telinga, sampai tersengguk-sengguk. nasib baik xjatuh kolam..klu mengikut kata fazilah, klu jatuh jadi duyung..but in my case saya rasa jadi dugong!hhahaahah. xpelah..sekali sekala..4thn akan dtg, belum tentu bujang nk melepak mcm ni..(huhuu..xmo la bujang lg..d next WC i'm going 2 b 30!!..)

: : : Teater Bangsawan Aladin dan Lampu Ajaib at Panggung DBKL.

Nothing much 2 say actually..persembahan hanya ok walaupun ada jugak barisan artis yang mewarnai teater ini, tapi pada saya ianya masih belum mampu menepati selera saya.. (mcm la taste tinggi sgt kan..heheh..sorry) but seriously keseluruhan cerita hanya ok.. so, no further comment.. i better shut my mouth. ape pun.. tahniah la pada semua barisan pelakon2 teater tersebut..

: : : Filem2 Julai 2010


nak komen ke?xyah la..tgk sendiri..hahahahah..

No comments: