Saturday, September 12, 2009

i'm stuck here.. :(

assalamualaikum.. selamat pagi...

saat dan ketika ini, saya sedang berada di ofis.. sedih..sebab saat org lain dh bergembira berkumpul bersama keluarga, saya masih lagi di sini..melayan kerenah student2 (opps..sy kje part time kt library..mmg la kena layan student kn?hehehe). xsabar rasanya nak balik kampung jumpa mak. sepanjang puasa ni saya masih belum berkesempatan nak berbuka dgn mak mcm tahun2 yang sebelumnya sementelah saya skrg dh berkerja di hujung minggu.. sah2 la memang xder peluang nak balik kampung mcm org lain,kan? nk shopping raya pun xsempat..huhhuhu.. tapi saya dh xpeduli..esok sy dh ckp dekat boss, nak cuti shopping!hahaahaa.. so, nantikan kedatanganku esok wahai kedai2 di kuala lumpur..(@-^)

hmmm, sgt la terasa boringnyer... ada ke student yg nak dtg ari ni..??semua dh duduk atas bas agaknya.. (exception utk postgraduates,foreigners, n outside students la) but..still..!! dari td smpi skrg baru ada 3 org je yg menjenguk kaunter ni..selalunya time2 mcm ni saya sendiri dh kelam kabut xcukup tgn.. hmmmmmm.. nak xnak terpaksa la sabar menunggu sampai ke ptg...
ok..nak sambung baca buku HE'S JUST NOT THAT INTO YOU by Greg Behrendt & Liz Tuccillo!

saya yang menurut perintah!!

chiowww..

4 comments:

mashimaro comel said...

aku takleh balik lagi ayu... hari jumaat baru leh balik... sbb keje... uwaaa..... :(

Puan Chomel said...

hey...dh keje sioh ni...haa...bulihla beri duit raya thn niii...hehehe...

najmi_qalbi said...

lina: keje?praktikal yer?wat kt maner?

kakak: kje terpaksa tanpa rela!no duit raya sbb nk byr yuran!hahaha..pe kata aok dgn angah yg bg koi?? best je idea 2 kn?kn? muahhh

mashimaro comel said...

praktikal kat JPA, cyberjaya. keje yang tak bergaji.... jadi takleh bagi duit raya gak. hehehe