Friday, December 18, 2009

new world.. new life..


salam maal hijrah utk semua..semoga kita semua mendapat kehidupan yang lebih baik dan lebih dirahmati insyaALLAH.. malaysia juga tlh melangkah setapak lagi dgn kemenangan pasukan bola sepak malaysia semalam dengan kemenangan 1-0 di Laos. saya juga, alhamdulillah berpeluang melangkah setapak kehadapan. alhamdulillah, bermula isnin ini, saya tidak lagi bergelar penanam anggur. saya akan mula bekerja di sebuah firma berhampiran kl sentral. doakan yg terbaik utk saya. alhamdulillah, terasa semua urusan dimudahkan-Nya. tanpa permohonan, saya masih diterima bekerja. ALLAH sygkn sy.. dan semoga saya lebih menyayangi-Nya..

it is a new beginning for me..honestly, saya sgt takut. mampukah saya menjadi seorang pekerja yang baik? mcmane klu sy xdpt siapkan keje mengikut dateline? mcm2.. however, i will try my best to ensure that i can meet up with their expectations and to fit myself in that firm. xsabar menunggu mentari isnin.... 21 dec 2009.. new life, new hope, new journey...

No comments: