Wednesday, December 23, 2009

saya dan dunia baru...

sekarang ni time lunch hour. tapi xturun makan sbb xder kwn. sementelah perangai saya memang xakan mkn berseorangan. lebih sanggup kelaparan.. yopo masuk 4hb. terseksa rasanya menghitung hari. keseorangan di sini, menghitung hari, ternyata penantian itu memang satu penyeksaan. belum sampai seminggu di sini, terasa penatnya. setiap hari, kalau jam tak menunjukkan pukul 8.30 or 9 malam, saya masih bersendirian meredah malam bagi memenuhi tuntutan sebuah dunia pekerjaan. terasa tunggang terbalik hidup saat ini. nampaknya, saya perlu membiasakan diri secepat mungkin.. biasakan diri pulang jauh malam, biasakan diri makan sorang-sorang, biasakan diri dgn hiruk pikuk kota dan semuanya.. gembirakah saya? saya masih tersenyum, masih ketawa tapi untuk menjawab persoalan gembirakah saya..untuk pertama kalinya saya terpaksa berfikir sejenak..tiba-tiba terasa sangat nak balik kampung.. tapi mak xder kat kampung.. entahla..doakan saya..
p/s: yopo...cptla dtg cini.. :( terapi lagu baru k.yu jgn lupa taw yopo.. :p

1 comment:

kisz said...

sedih nyer...dun wori...i will come and brighten ur day after new yr...kite dah jumpa ur song, kite email la...chayok!