Wednesday, January 27, 2010

ceritera hari rabu..


saya mulakan hari ini dgn kemalasan..hhuhhuu..malas nak gosok baju. cari je bju yg xperlu digosok.nasib baik ada 1..pagi mcm biasa, wat kerja and tgh hari ada client nak datang. dari pagi saya asyik bergumbira dan bergelak ketawa, hati pun dah xberapa nak sedap je..org tua2 kata, kalau seronok sgt tanda nak menangis or something bad nak jadi.. (org2 tua kata..bukan saya.. :p )


tgh hari, masa tgh lunch, client datang and kebetulan bos saya xde. cuak jugak la nak entertain client. masa tu jugak la client nak tnya soalan, mintak explain pasal dokumen. masa 2 saya rasa mcm nk hantuk kepala sendiri kat dinding je.. dengan segera saya pergi dept, mintak bantuan kecemasan pada sape2 yg ada tapi malangnya xder sapa yang tau..sudah... sebab dh blur sgt, saya terus nanges.hahaaha..ngek je!! malu.. tapi pikir2 balik, dgn memberanikan diri, saya jwb je la apa yang patut pd client 2. yg penting, nnti cek and inform dia balik. senang.. and ada sorg lawyer yg sudi nak dtg tlg.huhuhu.


pastu, black out plak kat opis ni. terpaksa la serah resit dlm keadaan bergelap gelita. org maintenance 2 ckp maybe lama..sy and ofismate dh seronok.mana tau leh balik awl kan..tau2 kul 3 elok plak dia ada..saje je kan!!terkedek-kedek la kitorg menyambung keje..


ptg.. sob..sob.. lepas siapkan dokumen and hantar kat opis sebelah, bos lagi sorg tanya pasal pesanan dia yang saya jawab. dia nak wat return call. actually, msg 2 saya dh stick kat meja bos ni tapi xjumpa. gelabah la..masa follow bos,sy tgk bos dh masuk ofis dia, saya pun nak masuk sampai terlupa yang depan saya 2 dinding cermin!!mmg kena gelak sakan la..malu gile.....sampai dh xtau nak cakap apa. ni pun masa tgh wat bnda ni, bos 2 lalu dok sengih2..siap tnya lagi, ada lebam ke, patah ke..huhuhuh..wat dono je la...layan je.. :P chiowwww

No comments: