Thursday, January 21, 2010

tangkap pilu

..... dan aku kian kelelahan .....

saya frust.. actually ada 2 benda yang menyebabkan saya frust sgt.. first, saya xdapat nak join program ke thailand selama 10hari di sebabkan saya dah memulakan episod chambering saya (Insya-Allah). oleh sebab seorang pupil tidak dibenarkan bercuti terlalu lama, saya terpaksa menolak pelawaan irfan. program perkhemahan bahasa inggeris utk membantu anak2 thailand 2 memang telah lama saya nantikan.. sementelah irfan memang byk terlibat dgn aktiviti-aktiviti sebegini, saya harap leh la menumpang sekaki cari pengalaman. mana tau leh kje dgn UN kan?heheh.


second, saya frust sebab xleh join program pendidikan anak yatim. saya terpaksa menarik diri sebab once dh masuk program 2 memang xleh tarik diri and kena bagi komitmen setiap minggu. saya mati2 ingatkan leh wat part time. sebab saya takut tidak dapat menghadirkan diri kerana urusan kerja. kadang2 kena call on the spot, xtentu waktu. dan saya tak nak sebab saya rutin belajar diorg terganggu.


doa saya, saya harap saya akan dapat buat 2 perkara ni coz memang saya teringin nak wat benda ni dari kecik.. doakan saya..

1 comment:

FreDDy O7eRmaRS said...

anak siapala baik sangat nih :)

err kalau boleh one day saya nak join team greenpeace..tunggula bila dah pencen nanti :)