Monday, March 22, 2010

debaran...


hampir seminggu menjengah blog a.k.a diary modern kesayangan saya ni..hujung minggu yang membosankan menyebabkan saya dan fzilah menjadi kupu2 malam. ronda2 kl amek angin.. ingatkan kalau kuar dh lewat xder la jam..rupa2nya kami silap.. selepas melepak di old town (gerak pon sebab kedai dh nak tutup..org 2 dh siap bg bill, xkn xphm2 lg kan?haha), kitorg round area bukit bintang..punyela teruk jam kt situ.almost sejam jugak.. tapi hati still xrasa nak balik. so, kitorang melepak kt mcd jln phg pulak. fzilah dgn fb nya n saya dgn marsmallow 4 bfast (*buku yer..). hajat di hati nak tggu smpi kul4 tp malas la plak. so, kitorg bergerak balik. selalunya, hjg2 minggu ni kitorg tgk wyg or mmbuat urutan kaki di times square tp disebabkan nasi dagang basi yang dibeli kat pasar malam jln tar tuuu (bengang sbnrnya tp terpaksa terima hakikat yg itu tndanya xder rzeki nak mkn..), kitorg semua xder mood. yg lawaknya, mlm 2 jugak la si fzilah nk wat drama perasaan jiwang karat dia..hahaha (secret..abes 1 umah terkejut!baru la namanya berjaga kul 4pg.. :p). pas masing2 smbung tdo, rupa2nya pagi2 lagi si fzilah n dayah pergi kt restoran nasi dagang ulik mayang kat gombak, melepas gian n kempunan nak makan nasi dagang semalam..hahaha.. nasib baikla diorg still igt nak tapau utk saya yg kepengsanan..hahahaah.(thanx babes!muuuahhhh)

itu cerita hjg mggu..debaran 2 sbnrnya..esok saya, yopo n midot short call!hehehe 2 je..apa dia short call? short call adalah sejenis kek dan biskut..hahaha..no lah..tipu je (nyum2..sedapnya klu dpt secret recipe or zen ni....jam dh kul 8.15 mlm = lapar.. :( tp still xleh balik sbb nak tggu midot yg kuat bekerja..heheh. sy?kuat gak bekerja tp mcm berpoya2 je lg byk..ahaks]

berbalik pada debaran saya, saya nak terang byk pon xboleh sbb xrasa lagi kan.. so, tggu esok la..hahaha.. doakan saya.. (*-@)


2 comments:

mashimaro comel said...

macam sedap je kek tu

Kay Neesa said...

salam kak, debaran apakah? hmm..menanti debaran akak esok ^_^