Thursday, March 4, 2010

moga dia..mereka mengerti..

mengapa sukar benar untuk mereka mengerti, aku ini hanya manusia biasa yang tak mampu menelah isi hati mereka. tidakkah mereka tahu aku tidak punya magis, aku tiada kuasa sakti?sukarnya hendak memuaskan hati semua pihak..kadang2 aku terfikir, aku xminta balasan untuk semua yang aku buat untuk mereka, sekalipun adakalanya aku tahu, kehadiran aku tidak memberi apa2 makna pada mereka,yang aku mahu sekadar pengertian bahawa aku juga punya perasaan.. aku bukan manusia berhati batu.. bukan jugak puteri salju dengan hati yang membeku (muka memang la jenis samseng, tapi ati aku ni penuh taman bunga..siap ada rama2 n kupu2 lagi tuh..!!)


2 comments:

mashimaro comel said...

erk.. terasa dipanggil pulak kat sini.

ayu.... muahs! sayang ko.

stay cool ok?

manusia mmg susah nak faham manusia lain, kerana pepatah sendiri ada mengatakan, rambut sama itam, ati lain2.

aku harap ko tabah dengan semua dugaan ini. moga Allah s.w.t membalas kesabaran ko dengan sesuatu yang lebih bermakna kelak.

najmi_qalbi said...

hik hik..instint ko klu dgn aku mmg leh cayer..hahaha..bile nk golek sama2 ni? :p