Thursday, April 1, 2010

shhhh..did i?

OMG guys..remember my hero dalam train aritu? Dugaan betol la..rasanya saya terserempak dengan dia lagi.. :(

Alkisah, seperti biasa la, pagi2 bersesakan kat dalam lrt. mana ada masa nak tengok orang kan..just berhati2 supaya tak buat drama je..heheh.. pastu masa dah dekat nak sampai kat stesen kl sentral, masa nak keluar tu, ade la pulak bunyi org gelak2.. i thought org lain la sebab mana ada saya wat lawak sampai org nak gelakkan saya kan? tetibe je ada org bagi salam. sape yang nak jawab, sebab dah sah bukan saya. mana ada org kenal saya dalam train 2.. masa nk tunggu turn keluar 2, ada pulak suara emas yang cakap..

"ehem, xbaik xjawab salam.. elok2 jalan, jgn jatuh mcm aritu.saya xder nak tolong."

Dummmmm!!!!!!!!!terasa macam petir, terasa macam kena rempuh dengan lori pun ada... adoyaiiii, apsal la leh jadi cenggini pulak..M.A.L.U!!!.. tapi dah xleh watpe kan?so, jalan je macam xder apa2 yg jadi..hehe..

6 comments:

Kay Neesa said...

kak, dia yang akak terpeluk tu kan? eh silap, dia peluk akak kan? hisshhh!!! secret admirer kottt :))

mashimaro comel said...

aha.... ayu! romantik la korang ni.

entah2 nanti ada jodoh ker.. who knows.

sangat chumel la. so sweeeet~

Kay Neesa said...

sokong!!!!

kak, pape jemput tau..

collaborate ngn lrt putra.keh3

najmi_qalbi said...

ya ALLAH budak berdua ni kene cepuk jugak kang..igt fairy tales ke korg oiiiii..bobob bontot baru tau!

Puan Chomel said...

wakakakak..ni chenta dlm train ke hape?kui3

najmi_qalbi said...

kakak, bukan chenta2 lorrr...drama je..hehehe