Thursday, October 22, 2009

andai ku tahu..



jarum jam menunjukkan sekarang sudah pukul 1.50am.. roomates semua dh tido, tapi apsal mata sendiri tak mau pejam2 nih..

actually tadi saya ada test jurisprudence. saya rasa mungkin sebab ni saya xboleh tido.. saya susah hati.. takut.. segala macam rasa bercampur menjadi satu.. subjek ni best, sebab pak iqbal ajar pon best.. tapi untuk seorang pemikir yang mantap seperti pak iqbal, saya rasa kertas jawapan saya mungkin hanya layak di buat bahan gelak! OMG....

saya perasan, beberapa tahun kebelakangan ni saya semakin menjadi 'short term memory'. semua benda pun lupa and sedikit sebanyak benda ni merunsingkan saya.. even, benda simple pon kadang-kadang saya boleh lupa.. nak kata banyak makan asam, saya memang x makan asam..aishhhh.. pelik!

esok my mom datang sebab family makcik nak buat kenduri, so mama kena masak.. kenduri plak petang jumaat. cikli dh call dh tadi suruh datang tolong. tapi hari jumaat ni ada hearing. file plak memang xtau nak kata apa.. banyak benda yang kena edit..sedih..pening..next week plak ada test evidence..

S.E.R.A.B.U.T...

No comments: