Monday, October 26, 2009

when liverpool v MU, i said 'I WANNA KILL YOU!'

25/10/09 - 11++ pm..

time ni saya tgh tension gila babas. manakan tidak, 3kali tidur saya terganggu. first, masa tengah enak tido, tetiba je debgar suara yang sangat asing dlm bilik kitorg.punyer la terperanjat. saya masa 2 dh xfikir apa, terus lari bilik sebelah. maklumlah, dh namanya penakut! rupa-rupanya roomate saya pass kunci bilik dia kat member dia, tapi xbgtau kitorg. pastu yang budak bertuah ni dok cakap fon mcm org tengah bergaduh.. memangla bilik 2 bilik dia, tapi at least btau la kat kitorg.. xderla terkejut beruk sangat kitorg nih..klu u pass kunci kt org lain, u ada xpe.mslhnya, u xder. kitorg dah la xkenal dengan minah tu..jadi apa2 kan susah.. whatever la.. yang penting hepi.

so, lepas dah tau mana punca suara yg xdikenali 2, lega la sikit kn.. saya pun sambung la tido.. penat gile kot. may b sebab balik kg kot. so, mmg sgt letih.just fikir nak tido rehatkan badan je..tau2 ada plak bunyi org menjerit.. "GOAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL!!!!!!!!"

ya rabbi.. boleh membunuh! nasib baik xterkeluar jantung saya.. saya sedar2 je tangan saya dh kt atas mcm saya plak yang tgk bola n menyorak sekali dgn diorg! haaa, ni lah padahnya klu duduk dkt dgn hostel laki. tgk bola mcm gempa bumi.. saya terus sms en.yuki. tanya dia mlm ni ada bola ke.. en. yuki, yang mmg dh tau kerunsingan saya every time musim bola tiba btau bdk2 tu sumer dh mcm org ilang akal. siap bukak2 baju, lari2 keliling bila pasukan peberet diorg dpt jaringkan gol..nak wat caner kan?pasrah je la..

tapi, baru je saya nak terlelap, sekali lg bangunan mcm nak runtuh dgn jeritan diorg. agaknya klu hantu dengar hantu pun lari mencanak sebab terkejut.. sebab dh 3x terkejut, saya dh pening kepala n x blh tido.. 2 la pasal rasa mcm nak bunuh org je skrg ni!!.. tenet plak prob. nak study pun mmg dh xder mood dgn kepala yang berdenyut2 mcm ni.. aissssssssssssssssshhhhhhhhhhhh!!! :(

No comments: