Wednesday, October 28, 2009

its a very tiring day, yet i enjoyed it, alhamdulillah..



27/10/09

erm, semalam sekali lagi tidurku terganggu. kali ini bukan sebab liverpool v MU, tapi disebabkan test. banyak benda yang kena cover tp still nak tido sebab saya dah tau jadual hari ni memang ketat and memerlukan rehat yang cukup. so, around 2+ saya dh tido walaupun dalam hati jantung dah meloncat-loncat kerisauan.. tapi tawakal je.

kelas saya harini bermula pukul 9-5 ptg. terdetik jugak hati nak ponteng tapi xsampai hati. so,petang tadi saya gagahkan jugak menapak ke kelas CP. tapi yang sedihnya, hanya 2 orang yang datang termasuk saya. lia datang sebab dia tak terlibat dengan test petang tu sementelah dia dari section yang berlainan. so, memang kesian sgt dgn pak abu tapi d best part was kitorg berdua xpayah susah2 nak jawab soklan sebab pak abu dh bg jawapan. dia try wat klas seringkas yang boleh sebab nak bagi peluang kat saya study. so far. alhamdulillah, mood pak abu baik (actually pak abu memang baik pun. comel lagi..heheh).

saya berkira-kira plak whether or not tuto CPC ada.so i called Baba n i'm sooooo glad 2 b informed that xde klas jugak 4 CPC.. Dia mendengar keluhan hati saya.. SUBHANALLAH, ALLAHU AKBAR. saya sentiasa percaya, kita hanya akan mendapat hak kita if kita letakkan hak orang lain ditempat yang betul.. (of coz sebagai manusia, kadang-kadang saya juga melanggar kata hati saya sendiri..) so, saya dan kawan2 masuk Moot court around 5++ and kitorg start exam by 6.15. sebelum test bermula, saya xputus2 berdoa supaya 1 topik yang saya baca 2 come out as a single question. klu kuar soklan mix, memang gantung diri la jwbnya... and alhamdulillah, sekali lagi Dia mendengar isi hati saya.. so, even xbape confident nak jwb sebab xsempat hafal kes, at least saya leh la lagi goreng sampai hangit kan? :P

by 8.30 saya ada meeting 4 the LGD 09'. kitorg abes pon dh dekat kol 10. pastu terus smbung discussion and abes pun dh dekat kol 1.. klu diikutkan, memang sgt penat tapi dengan apa yang Dia dah kurniakan untuk saya hari ini, jutaan syukur.. d best part of d day was when i received call from Aisyah btau my x-roomate dh bersalin 3 ari lepas.. dpat baby boy.. klu x ada aral, insyaAllah, kitorg akan ke Melaka, nak ziarah Syikin. Klu sempat mungkin akan ke kedah untuk perkahwinan sioh koyya.. apa pun semua masih dalam perancangan but semuanya bergantung pada perancangannya... Doakan yang terbaik untuk semua!!

so, sekarang.. dh sampai masa untuk beradu.. (@-^).. gOod night.. sweet dreams and sleep tight... assalamualaikum...

p/s: speaking of the baby boy, lupa plak nk inform saya dpt anak sedara baru, baby girl early oct aritu.. nama dia?
Ariana Sofia binti Jazmie Al-Kiefli.. erm, xsabar nak balik and main dengan baby..

No comments: