Thursday, October 29, 2009

its shopping day!!

(^_^) shopping.. shopping..and shopping.... dalam kesibukan sebagai seorg student, :P saya dan yopo masih sempat menyempatkan diri sendiri untuk membuat survey di kota raya kuala lumpur.. survey apa? wiiiiiiiiiiiii.. lagi mau tanya ka? of coz la baju untuk LGD 09'.. Actually, d original plan was saya hanya sekadar nak temankan yopo cari baju. saya pun survey jugak tapi nak survey tudung je la... (kononnya...). tapi last2, saya pulak yang memborong! huhuhuhhuhuh.. am i a shopaholic?? 150% true!!! yay.... (^_^)

saya membeli baju tersebut setelah menimbang beberapa perkara. first, saya x penah ada baju yg design mcm 2. second, kaler dia manyak cantik maaaaa.. even untuk di pakai di waktu siang. third, i wanna have as much as memories, not only that nite tapi sepanjang perjalanan untuk sampai pada malam yang ditetapkan.. mesti xpaham kan relevannya.. erm, baju 2 yopo yang pilihkan. she said she likes it. when your best friend pilihkan u something, mestila u appreaciate kan? apatah lagi that nite akan jadi majlis perpisahan kitorang.. its a very long journey of friendship... if possible saya nak hepikan kwn2 saya jugak.. tapi dalam hati takot la jugak sebab x biasa.. whatever lah.. yang penting dah pun dibeli.. hahahaahaa... :P

nak siapkan pleadings jap n then ZzzzzZzzz.. gudnite...

p/s i luv u: i'm loving it! cant wait nak gi tempah and malam ni nak mimpi design. :P

4 comments:

didie said...

hehe nnt aku balik, kita leh shopping sesama all the time ^___^

najmi_qalbi said...

yay!!! nak.. nak.. shopping smpi kaki tercabot.. :P

didie said...

naper ko nk cabot kaki ko? nak jual ker? sbb tk cukup duit nk shopping? hahahaha

najmi_qalbi said...

hahahah..ngek tol!mklumla, aku kn bakal jd penganggur terhormat and terhebat..hahahah..xcukup kaki aku, aku jual kaki ko ek syg! uweekk