Saturday, November 7, 2009

jalan2 jelajah KL


(^__^) After exam tadi saya dan kawan2 decide nak kuar amek angin hilangkan stress! Hahaha (i.e shopping ler..) dari dalam kampus, naik bas, turun kat Pertama, kitorang menapak sepanjang jalan TAR memborong tudung, (wawa borong makanan! :P) sampai la ke CM. setelah hampir 5 tahun menjadi warga kuala lumpur, baru tadi buat kali pertamanya saya menjejakkan kaki ke central market. Kesian kan? So, saje je la jalan2. Cuci mata, tengok barang.. kitorang gi masuk satu kedai terompah, tengok memang cantik, pakai pun selesa, tapi harga dia..mak datuk... dapat tengok je la. Hahaahah.. nasib baik tengah pokai. Tapi saya rasa, even ada duit pun may be saya xkan beli kot terompah tu.kalau ada extra extra, mungkin akan dipertimbangkan (tapi naluri saya mengatakan memang tak timbang dah.. beli je. Hahahah..)

Pastu gi pusing2, jumpa plak kedai beg.. Actually dari jauh lagi saya dah nampak beg yang saya minat. Memang dah lama cari clutch tu. Tengok price dia memangla sangat2 affordable if nak compare dengan kedai2 yang selalu saya tengok. Geram sangat sebab kalu ikutkan hati memang nak beli je tapi memandangkan saya dah aim nak beli benda lain, so terpaksa pejam mata. But at least, yopo beli clutch kat kedai tu.. cantik.. blink2 lagi! Last2, saya dengan wawa dok pakat beli kipas tangan, blink2! Hahahah.. RM5 sudah.. dengan bangle. (^__^). Dah puas hati, kitorang menapak balik ke sogo. Makan2 pastu round sogo plak.

Waktu menulis entry ni, saya seolah-olah sedang berada di awangan.mata pun nampak tak nampak, pejam tak pejam, celik tak celik. Dah macam burung belatuk. Sebelum tangan ni, menaip sendiri and merapu, selamat tidur ya!

p/s i luv u: teringat plak masa wat cp! :P hari tu penat sangat, balik keje terus kena siapkan cp sbb esoknya nak compile, xsedar plak saya tertidur masa menaip tu.yang pasti esoknya farah dok gelakkan saya sebab file yang saya bagi tu saya merapu pasal shopping raya! Nasib baik xbanyak. Kalau x, xpasal2 kena wat balik. (^__^)

oopSsS, saya tetap pulang dengan sepsang kasut! :P

No comments: