Monday, November 2, 2009

my weekend..

It has been 3 or 4 days since I wrote my last entry in this blog. Actually, I’m not staying in the hostel for the past few days because I went to Kuala Selangor to meet my godmother. (Yeah, I know I’m supposed to be in Kedah for koyya’s wedding or in Malacca visiting Ikin with her new baby boy. There were changes in my plan since I have appointment with my tailor. There was no other suitable time to meet him considering that my exam will be started this week. Plus there was no electricity in my hostel for two days. I need to go somewhere I’m comfortable with and I don’t know how to go to Kedah alone. The original plan was that I want to stay at Sentul with my friends but when my friend’s mom called, she invited me to their house coz it has been quite some time since the last time I went there). I’m really2 and truly sorry for that darls...

Ni pun baru je balik dari sana sebenarnya. Best sangat sebab dapat main dgn Faris. Even dia x berapa pandai nak bercakap lagi at least dia dah leh sebut ‘ACIK” dengan betul. :P walaupun mula-mula dia still lagi malu2 sebab dah lama xjumpa tp nasib baik pagi td dia dah ok dgn saya. Siap leh main air lagi masa tolong Awa basuh kete dia.. Actually saya dengan Faris tolong menyemak je. Heheehe.. tapi merasa jugak la saya tangan si kecik 2. Dapat pelempang sekali masa dia tengah mengamuk sebab x dapat main air.. (kena marah!!) heheh.. memandangkan dia masih lagi tidur,so xdpt la kiss goodbye. Seronok tengok gelagat dia sebab dia suka bersilat! Hahaha.. Aktif sangat2. Mulut pun aktif. paling lawak bila kak Noli citer dia kurung nenek dia dalam reban ayam!

Erm, tapi yang sedihnya, saya xdapat pegi tengok kunang2 L.. teringin sangat nak g lagi tapi Awa xtau jalan. Last time masa kitorang gi tengok kunang2 tu, Asrul yang bawakkan. Cantik sangat tempat tu. Macam dalam citer fairy tales!! Saya berharap sangat dapat gi tengok lain kali.. InsyaAllah..

OWHH! (^__^) Remember I told u I’d a hearing last Friday? I’m happily announced that my co-counsel and I had won the case! Yyayyyy!!! Both of us were really happy and the most important thing was that, though it should be an individual assessment, but our beloved Pak Abu decided to give equal marks 2 our group. So, even if counsels for defendant lose the case, I’m happy because their marks will not be affected as the four of us has done our best for the case. Let’s hope that Pak Abu is willing to add up some more marks for the exhibits.

Ok darls.. time to have some rest. Nak mimpi kunang2 malam ni.. (^___^).

p/s i luv u: bila tengok si faris terkedek-kedek berjalan, tetiba rinduu sangat2 kat zulika, alia dengan qistina... :(

2 comments:

freDDy said...

i dah updet blog..so pg tgk cepat2 :p

err slamat berperiksa :)

najmi_qalbi said...

u mmg saje je kan.. i kt lib ni. u x on9? jap g i tgk.wireless i kt room pon dh pndai nk meragam. bosan tol.. :(